11 Nisan 2009 Cumartesi

Hep Aynı Hep Aynı

gözüne güneş gelince pek bir rahatsız oluyor, biz de böyle bir çare bulduk

Alt ıslatma sorunumuz ile ilgili bazı belirtiler idrar yolu efeksiyonu olabileceğini düşündürttü. Çünkü bazı iye'ları gizli de seyredebilirmiş. Hem Elif de giyinirken bazen kaçıp çıplak çıplak gezindiği için mikrop kapma ihtimali olabileceğini düşündüm. Ancak sonuç temiz çıktı. Ben aslında sorunun fizyolojik olmasını tercih ederdim, en azından ilaç tedavisi ile geçerdi. Şimdi psikolojik boyutlu olunca işimiz daha zor. Bir de bu tahlil olayından sonra 3 gecedir yatak ıslatmaya başladı. Elif tuvaletini öğrendiğinden beri yatağını ıslattığı o kadar nadirdir ki..Şimdi böyle üstüste 3 gece beni çok endişelendiriyor. Hiç bitmeyecek bir süreçmiş gibi geliyor. Hiçbir gelişme yok. Yeniden bez bağlamayı da buraya kadar geldikten sonra hiç düşünmüyorum. Bir süre sonra doktora gitmeyi düşünüyorum ama doktorun da neler diyeceğini biliyorum aslında.
İki gecedir çok fena uykusuzum. Evvelki gece saat 3'de uykum bir aydı, mümkün değil daldıramıyorum. Öyle küçük ve gereksiz şeyleri düşündüm ki, kendi kendime bunları aklıma taktığım için uyuyamadığıma inanamadım gerçekten. Saat 5:30 gibi kitap okuyarak uyumuşum sonra. Dün gece de Elif'in ne olduğunu anlayamadığımız ağlama krizleri oldu. İlkinde gazı var gibiydi, göbeğinin ağrıdığını söyledi çünkü. Ama nasıl ağlamak, hiç susmamacasına. Bir süre sonra daldırdı ama bütün gece ara ara hep ağlayarak ve tepinerek uyandı. En son sabaha karşı 6:30'da ağlayınca bende uyku muyku kalmadı. Şimdi size sabahın 7'sinde yazıyorum. İkisi de mışıl mışıl uyuyorlar bense horoz gibi :)
Bu haftasonu hava pek güzel olacak gibi görünüyor. Aslında çevre illerden bir yerlere gitmeyi çok istiyordum ama Elif'in bu ıslatma problemi nedeniyle hevesim kaçtı. Tatilimi anlayamayacağımı biliyorum, ben sürekli Elif'in kıyafetini değiştirmekle meşgul olacağım. İnanın çok yorucu oluyor. Bir restorana gittiğimizde 3-4 kere tuvalete gidiyor bunun en az ikisinde değiştirmek zorunda kalıyorum.
Ona geçenlerde hamur makinesi aldık. Böyle oyun hamurunu içine koyuyorsunuz, sonra ucuna taktığınız değişik aparatlarla değişik şekiller çıkartıyorsunuz. Elif çok sevdi ve çok eğlendi. Oldukça uzun bir süre başında vakit geçirdik. Kendisi henüz eliyle hamura şekil vermeyi tam beceremediği için bu makineyle şekiller çıkartmayı o nedenle çok sevdi herhalde.
oyun hamuru makinesi

cuma günü gezintimizden

Hiç yorum yok: