2 Ocak 2007 Salı

Çatlak Kremleri Gerçekten İşe Yarıyor mu?

Hamileliğimin 4. ayından itibaren çatlak kremi kullanmaya başladım. Karın bölgesi, basenler ve göğüslerde her gün sabah akşam düzenli olarak kullandım. Bir tüp sadece 1 ay idare ediyordu. Bu nedenle fiyatları 55 ile 70 YTL arasında değişen bu kremlere dünyanın parasını ödedim. Ancak buna rağmen geçen gün çok acı verici bir şekilde fark ettim ki karın bölgemde az da denemeyecek kadar çatlak oluşmuş. Acayip moralim bozuldu.

Bu kadar düzenli kullandığım halde neden bu çatlaklar? Acaba kullanmasaydım çok daha fazla mı çıkacaktı, yoksa vücudun yapacağı varsa ne kadar kullanırsan kullan çıkıyor mu? Ya da badem yağı gibi çok daha ekonomik yağlar kullansaydım da aynı sonuç olur muydu? Bu soruların cevabını asla net olarak öğrenemeyeceğim Ama maalesef ki insan böyle bir durumda işini pek şansa bırakamıyor.

Bu arada kullandığım kremler neler miydi?
Üç farklı krem kullandım, bunlar sırasıyla: Babé, Phytolastil (Lierac), ve Bonal

21 yorum:

Sezenb dedi ki...

gamzicim canini sıkma sakın. önemli olan ikinizin de sağlığı. ama duymustum bur arkadasimdan; badem yağı ve acıbadem sütün iyi geliyormus. istersen doguma kadar onları dene. en azından cildin daha rahat edebilir...

Adsız dedi ki...

mühim olan sağlık, bunlar her ne kadar üzüntü veci olsada bebeğinle ilgili problem yoksa eğer bunları dert etmemek lazım bence.

Adsız dedi ki...

bunlar reklam kokan cümleler, bunlara gerek yok Mayk...:)

Adsız dedi ki...

Yeni yazi yok mu ? Ailecek hastasiyizzzz :)

Adsız dedi ki...

Bebek ne zaman geliyor ? :) - Mert

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar. ben henüz 22 yaşında bi öğrenciyim ama bol miktarda çatlak oluştu vücudumda. acı badem yağı kullan dediler bana ama kararsızım. sizce gerçekten işe yarıyor mu ? yoksa estetik müdahale mi tek çözüm..
aynı durumda olan biri cevap versin nolur...

Adsız dedi ki...

bonie kremi denemeni tavsiye ederim
www.catlakgidericikrem.com

Adsız dedi ki...

bol masajla bence badaewm yagı ışe yarıyo

Adsız dedi ki...

kremlere çok para verılmesın bence

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar,
badem yaının çatlaklara etkisini kullanıp faydasını gören varmı?
kremler kullandım ama daha da çoğaldı son çarem badem yağı ama çoğalmasından korkuyorum??

Adsız dedi ki...

Merhaba Arkadaşlar bende doğum sonrası çatlaklar için bonie cream kullandım ve yaklaşık olarak 35 gün oldu ve çok memnunum ve çatlaklarım artık gözle görülemeyecek kadar azaldı.

http://www.bonieturkiye.com

Adsız dedi ki...

Kolajen cildin yapı taşıdır. Onu duvardaki tuğlalar gibi düşünebilirsiniz. Yaşlandıkça yada cilt hamilelik ve kilo kaybı ile ciddi bir değişime maruz kalınca tuğlalar bozulur ve yığılmaya başlar . Zayıflar , eğilmeye ve buruşmaya başlar. Bonié , değişik cilt katmanlarındaki kolajen ve polyprotein üretimini uyarır. Cilt kendini yeniden inşa etmeye başlar , kalınlaşır ve ilk baştaki görünümüne dönmesine yardımcı olur.

Adsız dedi ki...

çatlaklarım için bir krem önerirmisiniz

Adsız dedi ki...

slm ben 24 yaşında bi anneyim doğum sonrası catlaklarım morellerimi cok bozuyo daha dorusu mesleğim nedeniyle bunlardan kurtulmak istiyorum bana bi care desem kızmazsınız dimi ben güzelik uzman ve estetisyenim ama malesef ben bi care bulamadım 60 kg den 42 ye düştüm catlaklarım dahada belli oldu ve birde mazözlük yapıyorum ben bunlardan kurtulmak istiyorummmmmmmm

Adsız dedi ki...

ben rejene kullandım hıc yaramadı bahane bunlar

Adsız dedi ki...

paranıza yazık

Adsız dedi ki...

ben hamileliğim boyunca sırf badem yağı kullandım ve hiiiiiiiiiiiiiç çatlağım yok sanki hamile kalmamış gibiyim hiç kremlere para harcamayın çünkü herşey doğada herkese geçmiş olsun

Adsız dedi ki...

estetisyen bayana tavsiyem badem yağı kullan düzenli olarak tabi

Adsız dedi ki...

Daha önce pregnacare kullanmıştım,Locherber çatlak kremi var, İsviçre de üretilen bitkisel bir ürün diğer denediklerime göre locherber çatlak krem daha etkili

Adsız dedi ki...

eczaneye sipariş verdim bakalım yarın getirtecek

catlak kremi dedi ki...

kullansammı kullanmasammı ikilemi hep yaşanmıştır. çatlak kremi seçiminde içerik etkinlik ve kaliteye dikkat edilmeli, mutlaka kullanıldıgında daha ıyı bir cilt mümkün