19 Nisan 2009 Pazar

Ben Kimim?

Sevgili Yaprak, beni ne zaman önce sobelemiş de, haberim olmamış, kusura bakma...biraz geç oldu ama kısaca birşeyler yazayım.
Ben kimim?
30 yaşına basmak üzere; beş yıldır hayatının erkeği ile evli olan; dünyalar tatlısı bir kız çocuğuna sahip, böyle olacaksa eğer ikincisini de isteyen; beş yıldır Diyarbakır'da yaşan, beş yıl yetti artık batıya gitme zamanı geldi diyen, taşınma hazırlıkları yapan; engelli çocuğa sahip ailelere psiklogluk yapan ancak kendisine yetemeyen; keyfine düşkün, eğlenceyi seven, heran heryerde uyuyabilen, dostlarıyla vakit geçirmeyi seven, çikolatadan vazgeçemeyen, kuzu eti ağzına koymayan, kilolarıyla başedemeyen; müthiş derecede ülkesinin, milletinin ve kendisinin gelecek kaygısını taşıyan; vatanını, milletini, bayrağını sonuna kadar savunmaya hazır; sağduyulu, vicdanlı, sorumluluk sahibi, laik ve Atatürkçü bir kadınım.

1 yorum:

Sudamlam dedi ki...

ben unuttu galiba diyordum :) teşekkür ederim cevapladığın için..