2 Kasım 2007 Cuma

Yoksa Diş mi Geliyor?






Son günlerde iştahı pek azaldı. Dün neredeyse bütün gün sabah kahvaltısıyla durdu desem yeridir. Tabii arada bir emziriyorum ama sütüm artık eskisi gibi değil. Bugün de meyvesini ve öğle yemeğini çok az yedi. Geceleri de sık sık uyanır oldu. Bir de ishal çıkıyor bazen. Acaba diş mi çıkaracak ki? Parmağımla şöyle bir yokluyorum ama daha önce hiç deneyimim olmadığı için pek anlamıyorum. Yemek yemek istemediği vakitlerde zorlamıyorum. Çünkü anlıyorum ki aç değil. Aç olsa zaten huysuzluk yapar, ama keyfi de o kadar yerinde ki...Tabii bütün gün babaannesinin kucağında düşmüyor. Ahh anneee, çok söylüyoruz bu kadar çok kucağına alma diye, bırak emeklesin kendi kendine takılsın diye ama bizi dinleyen mi var??? Elif çok fena alıştı çook. O gittikten sonra sıkıntısını ben çekeceğim.

3 yorum:

serpil dedi ki...

Biz çok erkenciyiz,siz de biraz gecikmişsiniz diş konusunda.İşte her bebek aynı olmuyor demek ki?Sağlıklı olsunlar da geç olsun annesi.Sevgiler,minik meleğini öp benim için

Merkal dedi ki...

Kocaman olmuş bu !! Amcasının bir tanesi :)

Adsız dedi ki...

Çok sevimli Allah nazarlardan korusun... Diş çıkarıyor herhalde! Bakalım diş hediyesini kim alacak:))
serpil