10 Kasım 2007 Cumartesi

Elif'in İlk Adımları






Artık birkaç saniye süreyle kendi başına ayakta durmaya başladı. Hatta bugün ilk defa 2 adım attı. Elinden tutup yürütünce de eskiye göre daha sağlam basıyor. Taklitleri de gün geçtikçe artıyor. El salla deyince el sallıyor, alkış deyince kendince!! alkış yapıyor :)

Geçen gece yatırdıktan sonra bir kusma kustu anlatamam. Yatağı, üstü başı mahvoldu. Yemekte de balık yedirmiştik. Artık kokuyu siz tahmin edin. Bir de yeni banyo yaptırmıştık. Neyseki devam etmedi, herhalde ağır geldi. Ancak ertesi gün yani dün ishal oldu. Altını değiştirmekten fenalık geldi valla. Bugün azaldı ama hala tam geçmediği için patates ve pirince devam ediyoruz.


Havalar da çok soğudu. Radyotörü yakıp, bir göz odaya kapanıyorduk. Sema Teyzesinin ördüğü hırkaları değiştirip değiştirip giydiriyoruz. Neyse ki bugün kaloriferle yanmaya başladı. Biraz da olsa soğuk kırıldı. Ama ben biraz grip olur gibiyim. Kendime çok iyi bakmam lazım.

3 yorum:

Merkal dedi ki...

Çok tatlı olmuş maaşallah! Aman dikkat et kendine Gamze, anneme çok selamlar :)

Kadınlar_Kulübü dedi ki...

Öncelikle iyi akşamlar diliyorum ziyaretimize gelmişsiniz çok memnun olduk. Eğer, birşeyleri becerebiliyor ve sizlerden olumlu sözler duyabiliyorsak ne mutlu. Sizlerinde olumlu olumsuz eleştirilerinize ihtiyacımız olacaktır elbette. Mesleğiniz gereği siz bizlerden daha iyi bilirsiniz bu konuları. Bu arada eğer sizde LaLique arkadaşım gibi psikoloji ile ilgili yazılarınızı bizlerle paylaşmak isterseniz çok memnun oluruz. Gördüm ki, sizinde birkaç bloğunuz var ve eminim ancak vakit buluyorsunuzdur. Ama eğer ki düşünürseniz kapımız her zaman için açıktır size de...Ayrıca çok güzel bir aile tablosu çizmişsiniz. Allah sizleri her daim böyle mesut ve sevgi dolu görmeyi nasip etsin tüm sevenlerinize...Maşallah diyelim bir de. şimdilik hoşcaklın sağlıcakla ve sevgiyle kalın

selma dedi ki...

Merhaba Gamze,
Blogunu bir arkadaşım yollamış. Anne bbek blogları o kadar çok ki hergün bir yenisini buluyoruz ne güzledir ki.
Ben de 15 mart 2007 de Efla'nın dünyay gelmesine yardımcı oldum. Hemen hemen yaşıtlar yani .Hamileliğimde bir blog açtım. Bloglarımızın görünümü aynı ve bu yazının başlığı il ebenim sitemin adı aynı. Eflanın İlk Adımları. http://eflakandemir.blogspot.com/

Ben kızıma bu günlerdeki duygu ve düşüncelerimi bırakmak istedim blogu açarken. Yani ona bir tür günlük hazırlamak. Anne olarak az okumaya çalışan bir yapım var benim. Çünkü her sürecin kendine özgü olduğuna inanırım. O yüzden annelerle paylaşımım biraz az oldu. Okuduklarımdan etkilenmem de cabası. O yüzden bırakıyorum Efla olması gerektiği gibi yaşasın. Şükür sağlıklı ve mutlu bir bebek. Elif gibi.

Elif ve size mutlu ve sağlıklı bir ömür dilerim. Blogunu da izninle siteme ekleyeceğim.

Sevgilerle
Selma