21 Kasım 2007 Çarşamba

Konya'dan İlk Adım Oyuncağı

Murat Konya'ya gittiğinde almış bu ilk adım oyuncağını, o geç döneceği için bir arkadaşla yollamış. Elif pek hevesle oynuyor. Babasını yürüyerek karşılaması için son 2 gün. Bugünlerde de tembelliği üstünde, biraz zor görünüyor. Buarada 2. dişimiz çıktı. Şimdi üstleri bekliyoruz artık. Artık herşeyi anlamaya başladı. Saat nerede diyoruz saati gösteriyor. Baba nerede diyoruz babasının fotoğrafını gösteriyor. En kolay öğrendiklerinden biri de Atatürk, hemen gösteriyor. Aslan kızım benim :) Büyüyünce ona ne marşlar öğreteceğiz biz.

Dün gece biraz sıkıntısı vardı, bütün gece ayakta dikti beni. Karnı mı ağrıyordu tam anlayamadım ama hiç uyutmadı. En son babaannesi sağolsun geldi aldı, yanına yatırdı, ondan sonra ben de biraz uyudum. Sabah da hiçbirşey yokmuş gibi kalkmaz mı :))

Sonunda yoğurt ile arası barıştı. Artık akşamüstleri ve yemeklerde yoğurt verebiliyorum. Ancak muzu hala kabul etmiyor.

Kazadan sonra arabamız servise gittiği için artık bir yerlere de gidemez olduk. Havalar da soğudu, öyle dışarıda rahat rahat gezilmiyor. Evde patlayacağız valla.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu demek oluyor ki İstanbul'a geldiginizde Elif'le elele yürüyüs yapacagiz annesi:) Masallah ona:)

Adsız dedi ki...

yukarıdaki yoruma ismimi eklememisim, sezen teyzesi ben:)

Merkal dedi ki...

Çok hızlı maaşallah !!

Adsız dedi ki...

Gamze maşallah:)) Çok güzel bir kızın var ve gittikçe de daha güzelleşiyor. Yakında sana arkadaşlık da edecek. Gelin de biz de tanışalım artık Elif'le.
Serpil.

Adsız dedi ki...

masallah bya annesi gbi süratli ama braz dikkatsiz gliba araç kullnırken:))A.D.
Masallah bıdıgaaa