31 Ocak 2012 Salı

Bu Yazı Sana

Aslında yazacak çok şey var. 5 yıl oldu sen dünyaya geleli. O kadar yolun başındasın ki...Öğreneceğin, yapacağın, göreceğin, yaşayacağın o kadar çok şey var ki...Yeter ki sendeki bu öğrenme hevesi, bu yaşama sevinci, bu çocuk ruhu hiç sona ermesin. Bazen abla olmaktan sıkılıp, tıpki kardeşin gibi küçük bir çocuk olma özlemi çektiğini anlıyorum. Ama itiraf edeyim o günlerini ben de özlemiyor değilim. Ama bazen de öyle olgun bir abla oluyorsun ki, davranışlarınla beni gerçekten şaşırtıyorsun. Ben seni iyi ve akıllı bir insan olarak yetiştirmeye çalışırken, aslında sen de bana o kadar çok şey öğrettin ki. Seni ilk kucağıma aldığımda artık hep bizimle olacağın gerçeğini öğrettin. Uykuya o kadar düşkün olan bana, geceleri uykusuz kalmayı, üstüne bir de sabah erkenden uyanmayı öğrettin. Sabrı öğrettin. İçimdeki çocuk ruhumu keşfettirdin. Soğukkanlı olmayı öğrettin. Daha pratik, daha esnek bir insan olmayı öğrettin. Kimi zaman dayanması zor bir öfkeyi kontrol altında tutmayı öğrettin. Kimi zaman da küçücük bir şeyin beni nasıl mutlu edebileceğini. Ve en önemlisi, sen bana evlat sevgisini öğrettin. İyi ki varsın benim güzel kızım. Hayatım seninle anlam kazandı. Nice mutlu yıllar....

2 yorum:

Selen dedi ki...

Güzel kızının doğumgününü tüm iyi dileklerimi kutlarım. Bütün evlatlara sağlıklı & mutlu bir ömür dilerim.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Allah nice nice güzel günlerini göstersin,doğum günü kutlu olsun.