28 Eylül 2011 Çarşamba

Çalışma Hayatına Dönüş

Bandırma'ya döndük ama geçen haftasonu Erdek'e yine uğradık ve evi artık kapattık. Cumartesi günü hava öyle güzel öyle güzeldi ki, son bir kez denize girdim. Harika bir deniz ve hava ile kapanış yaptım. Nedense bu mevsimde deniz Erdek'te hiç olmadığı kadar sakin ve güzel olur.

Bu mevsim zor mevsim. Elif'e artık biraz daha kalın birşeyler giymesi gerektiğini anlatmakta çok zorlanıyorum. Nedense kıştan yaza geçerken bu sıkıntı yaşanmıyor. Her sabah okula giderken yazlık elbiselerini giymek istiyor. Dışarısını görseniz, Bandırma'nın herzamanki rüzgarlı hali...İkna edene kadar akla karayı seçiyorum. Allahım ne zaman bitecek bu işkence. Bu tartışmalar nedeniyle okula hep son anda yetişiyoruz. Aslında aklı başına gelsin diye askılı elbiseyle çıkarsam diyorum ama sonucu yine bana dokunacak :))

Pazartesi günü bakıcımız Elif teyze bizimle çalışmaya başladı. Yarım gün Emre ile ilgilenecek böylece ben de evden çalışmalarımı yürütebileceğim. Artık SEO konusunda kendimi geliştiriyorum. Eşimin abisine ki kendisi SEO uzmanı olur, bu konuda destek veriyorum. Şimdilik işi öğreniyorum bakalım.

Evde çalıştığım için Emre'de aklım kalmıyor. Elif teyzesine de alıştı gibi. Eğer kendimi dışarı çıkmış gibi gösterip sonra da salona kapanıp çalışırsam süper olacak. İş hayatına dönüş beni heyecanlandırıyor.

Hiç yorum yok: