23 Mart 2007 Cuma

Elifli Günler

Diyarbakir'da normal yaşantımıza döndük. Burada havalar da çok güzel. Kızımla hergün yürüyüşe çıkıyoruz. Ancak daha anakucağına oturur oturmaz uyuduğu için dışarısını görme şansı henüz olmadı :) Yalnız bu anakucağını ben 5 kat yukarı nasıl çıkaracağım, bu gerçekten ciddi bir problem. Çünkü Elif hergeçen gün kilo almaya devam ediyor. (anne sütüne devam)

Artık yavaş yavaş kendini tanımaya başladı. Zaman zaman ellerini inceliyor. Burnuna doğru yakınlaştırıp inceliyor. Ama henüz eline verilen bir nesneyi bilinçli olarak tutamıyor.

Gülümsemeleri gitgide artıyor. Keyifli olduğu vakitleri görmenizi isterdim. Nasıl gülüyor anlatamam. Gözünün içine bakıyor, sen muck falan yapınca bilinçli olarak gülüyor. Onunla bol bol konuşuyorum çünkü ciddi ciddi dinliyor.

Alt açma ve banyolarımız çok keyifli. Temizliği çok seviyor. Ağladığı zamanlarda bile altını açınca susuveriyor. Banyoda da hiç ağlamıyor ancak artık balık gibi ynamaları başladı. Elimizden kaçıverecek diye korkuyorum. Geçen gün Muratla birlikte banyo yaptırma stajı yaptık. Annem de gözetmen oldu. Bana göre çok kötü değildi ama anneme göre sınıfta kalmışız. :)) Anneciğim sanırım daha gitma vaktiniz gelmedi o zaman:)))

Vakit buldukça yazmaya devam edeceğim...

3 yorum:

Eda dedi ki...

ne kadar tatli olmus masallah... nazar degmesin minik kizima... muzip muzip de bakiyor :) aslan baba, sana da boyle bir karsilama yakisirdi zaten... her ani tatli, her ani doyulmaz olacak, yanindayken bile ozlemek deyimi, cocuk sahibi olduktan sonra, baska kimse icin soylenemez gibi mi geliyor acaba :)) hepinizi cok seviyorum, resimlerinden mahrum birakmayin bizi tatli elifin...

Adsız dedi ki...

Canim Gamzeciğim, bir tanecik prensesim Elif'im benim:)
Elif ne kadar degismis ne kadar da cabuk buyumus:)) Güzeller güzeli prensesim benim...

Sizi gitmeden goremedim ama dizimin hastaligina denk geldi, 1 hafta evde yattim, ikinci hafta da cok agrili ve zorlu gecti. O yuzden cok üzgünüm ama insallah bir haftasonu kacamagi yapmak istiyorum. Simdiden cok özledim sizi, Elif burnumda tütüyor...

Bu arada Murat; aklina saglik, ne kadar güzel bir karsilama hazirlamissin:) Helallll!!!

Sizi opuyorum, Elif'imi kokluyorummmmmmmm:)))

SEZEN

Acqua dedi ki...

Sezencim çok geçmis olsun canım. Gidişimiz zaten çok telaşeli oldu. Gider ayak gelmemiş olanlar üstüste geldi. Nasıl toparlandığımızı bilemedik valla.

Bir haftasonu kaç gel valla, hatta Aylin buraya geldiğinde gel istersen, eminim çok keyifli olur hepberaber.