23 Temmuz 2012 Pazartesi

MEB'den ilkokula başlama yaşında yeni bir esneklik

Okula başlama yaşı rapor alınarak erteleniyor. Yani çocuğunuz için zihnen ve bedenen ilkokula başlamaya uygun değildir raporu alacaksınız ve bir sene erteleyeceksiniz. Şimdi bu karar beni çok rahatlatmadı doğrusu. Benim çocuğum şuanda okumayı sökmek üzereyken ben şimdi ona nasıl böyle bir rapor alırım?? Sonuçta bu raporu öğrenim hayatında hep dosyasında taşıyacak. Bence MEB, bu kararıyla iyice kafaları karıştı. Ya şu kararı toptan geri alsa da tüm anneler rahatlasa ne olur sanki? Henüz çok düşünmedim ama sanırım böyle bir rapor almam herhalde. Ama velilerin düşüncelerini de merak ediyorum doğrusu. Çoğunluk ne düşünüyor acaba?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba benim kızım 29 mart 2007 doğumlu ama ben göndermeyi düşünmüyorum.çok hareketli kızım.o yüzden endişelerim var.ama rapor doktordan alınacak bir rapor ram dan değil.o yüzden bütün hayatı boyunca taşıyacağı bir belge değil.ve tanıdığım göndermeyi düşünmeyen bir sürü kişi var.çocuklar bu sene deneme tahtasına dönecekler.bazı okullarda karışık olacak.benim kızım ana sınıfına gitmeden 1. sınıfa başlayacak.gerçi 3 senedir kreşte ama ana sınıfıv ve kreş aynı değil.o yüzden göndermek istemiyorum.