6 Aralık 2011 Salı

Blog Yazarları Aranıyor

Bugün sizlere bir duyuru yapmak istiyorum. Birçoğunuzun özenle hazırladığı bloğu var biliyorum. Blog yazarları bugün google aramalarında da artık üst sıralarda yer alacak kadar bloglarını geliştirmeyi başardı. Ben de buradan siz blog yazarlarına bir iş teklifi sunmak istiyorum. Bloğunuzda ücret karşılığı yazı yazmak ister misiniz? Bloğunuzun içeriğine ayrkırı olmayacak şekilde tanımlanmış olacak bir konu hakkında özenle yazılmış bir yazı sadece. Eğer bu konu ile ilgileniyorsanız gmerkal@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz. Mailinizde bloğunuzun adını, içeriğini ve yayın süresini belirtmenizi rica edeceğim. Ben de size detayları mail yolu ile bildireceğim.
Başvuru yapan herkesin seçileceği garantisini vermediğimi bilmenizi isterim. Bloglar arasında seçim yapılacaktır. Ancak başvuran herkesi yeni kurulan www.blogsehri.com adlı sitemize kayıt edeceğim.

Başvurularınızı bekliyorum sevgili blog yazarları...

Hiç yorum yok: