5 Ocak 2011 Çarşamba

Anneysen.com ve Otribebe'den Güzel Bir Jest



Bu yazımı teşekkür amaçlı yazıyorum. Daha önce bahsetmiştim size Bebek Büyütüyorum artık anneysen.com'da diye. Yazılarımı artık anneysen.com üyeleri de bloglar sayfasından takip edebiliyor. Geçenlerde anneysen.com Otribebe ile işbirliği yaparak tüm anneysen blog yazarlarına otribebe hediye paketi dağıttı. Benimki de dün elime ulaştı. Size daha önce de otribebe'nin burun aspiratöründen nasıl da memnunu olduğumu söylemiştim. İşte otribebe bizlere burun aspiratörü, yedek uçları ve deniz suyu solüsyonu göndermiş. Yanında da güzel bir, bebekler için klasik müzik cd'si. Bu hediye benim gerçekten de çok hoşuma gitti. Özellikle de kış ayları dolayısıyla Emre'nin sık sık burnu tıkanıyor.
Bu güzel jestleri için Otribebe'ye ve anneysen.com ekibine teşekkür ederim.

Hiç yorum yok: