17 Eylül 2010 Cuma

Kitap Kampanyası



Prof. Dr. Sabiha Paktuna Keskin'i herhalde birçok anne biliyordur. Biraz önce haberdar olduğum bir haberi sizinle paylaşmak istedim. Sabiha Hanımın "Çocuğunuzu Yeteneğini Keşfedin" adlı kitabı 3-5 yaş arası çocuğu olan ebeveynlere ücretsiz olarak dağıtılıyor. Tek yapmanız gereken aşağıdaki linke tıklayark formu doldurmak, siz sadece kargo ücretini ödüyorsunuz o kadar.

Bu haberi sizinle paylaşmamın sebebi ben birkaç ay önce almıştım bu kitabı hem de yanılmıyorsam 22tl ödeyerek. Ama gerçekten çok iyi hazırlanmış bir kitap olduğunu düşünüyorum. O nedenle ileride oğluma uygulayabilmek için bir tane sipariş verdim. İçeriği çocuğunuza uygulayacağınız testlerden oluşuyor. Yani öyle okuma kitabı değil. Oldukça uzun bir zaman ayırarak sabırla ama çocuğunuzu da sıkmadan çocuğunuza testi uygulatmanız gerekiyor.

Tüm annelere tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok: