10 Şubat 2010 Çarşamba

Doğum Yaklaşıyor...

Elif'in son zamanlardaki davranış değişiklikleri doğum sonrası için beni endişelendirmeye başladı. Artık varsa yoksa ben. Yakın zamana kadar babaannesi ile çok güzel vakit geçirirdi, onunla yatar uyurdu, ihtiyaçlarını onunla giderirdi. Şimdi oyun oynuyor oynamasına ama kısa süre sonra hemen yanıma geliyor, tuvalete sadece ben ya da babası babaanneye kesinlikle yaptırmıyor, yatıyor olsam bile kalkmak zorunda kalıyorum. Bir de uyku...Babaannemiz gelirken artık akşamları babaannesi ile yatar da ben de biraz akşamları film izler, kitap okurum vs. diye düşünüyordum...Nerdeee??? İlk bir iki gece uyudu sonra hep ben...İnadım inat diyor... Bir gece biz arkadaşlara gittik, o da nasıl olduysa babaannesi ile evde kalmayı tercih etti. Ama gece bir türlü uyumamış, annemi istiyorum diye tutturmuş. Bunları görünce hem çok üzülüyorum kimbilir o küçük kafasından neler geçiyor diye, hem de doğumda ve doğum sonrasında nasıl olacak diye çok ciddi bir şekilde endişeleniyorum. Bu şartlar altında ben hastanedeyen o babaannesindeyken aklım onda kalacak...

İlk denememiz sadece kafadan ibaret

Ertesi gün gövdeyi de akıl etti


Yukarıdaki resimler Elif'in doğumgününden önce yaptığı ilk anlamlı resim denemeleri. İnsan çocuğunun birşeyler başardığını görünce nasıl da seviniyor. Hemen tarih yazıp buzdolabına astım.

Doğuma 1 ay kadar bir zaman kaldı. Cuma günü 35. haftam bitiyor ve artık İstanbul'a gitmek üzere yola çıkacağız. Dün oğlumun kıyafetlerini yıkadım. Artık bugün yavaş yavaş bavulları hazırlamaya başlasam iyi olacak. Uzun süreli gidişler çok telaşeli oluyor. İnşallah dönüşümüz de muhteşem olacak :)))

2 yorum:

nohut oda dedi ki...

ay ne şirin çizmiş cimcime..
resimlerdede sana yaptığı muziplikleri belli etmiş sanki:)

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

Ay ne hoş bir ailesiniz:)
İnşalla sağlıkla kucağınıza alırsınız minişi de:)

sevgilerr