22 Nisan 2008 Salı

Elif Şarkı Söylüyor

Son günlerde pek huysuzuz. Gece uykularımız zaten eski düzensizliğine döndü, uykuya çok zor dalıyor ve 2 saatte bir ayaktayız yine. İştahımız da kötü durumda, yemek saatlerimiz babaannemiz olmasına rağmen çok zor geçiyor. Bugün çok anneci oldu. Özellikle de buakşam, uyurken sürekli "anne" diye sayıkladı. Ayağımda sallarken de kalkıp arada bir sarılıp tekrar yattı. Halbuki geçen haftada beri kursum da tatil de, onu bırakıp gitmiyorum ama...İçine bir korku gelmiş herhalde. Yakında üstten bir diş gelecek, oldukça kabarmış, umarım bundan kaynaklanıyordur.
Bende de bakıcı telaşı başladı. Ağustosta işe başlayacağım için şimdiden bakıcı aramaya başladım ama şimdilik kimseyi de bulamadım. Bazen uykularım kaçıyor valla, bulacak mıyım, bulursam memnun kalacak mıyım? Off ne zor işmiş bu ya....
Buarada Elif çok güzel şarkı söylemeye başladı. Hadi kızım söyle deyince başlıyor. İnanılmaz şekilde ellerini kollarını kaldırarak kendince melodiler tutturuyor. İleride çok kafamızı şişireceğe benziyor.
Burada havalar acayip ısındı. Birden yaz geldi resmen. Ben onun uzun kollu ince penyelerini çıkartmaya çalışırken, bir baktım ki kısa kolluların zamanı gelmiş. Dün parka çıkarken artık Sebamed'in 45 derecelik koruyucu kremini sürdüm. Elif beyaz tenli olduğu için güneşten çabuk etkileniyor.

Hiç yorum yok: