21 Kasım 2012 Çarşamba

Sabırla evimizi yaptık

Babamız görevi gereği sık sık seyahat etmekte ve dönüşte de çocuklara muhakkak oyuncak getirmekte. En son Konya'ya gitmişti ve oradan getirdiği bu lego evi baba kız birlikte yaptılar. Elif kutuyu ilk gördüğünde oyuncak ev zannetti ve açtığında hayal kırıklığına uğradı. Bu da ne böyle bir sürü küçük parça!!! Bunları Emre'nin eline geçirmeden yapmak lazımdı ve hemen masaya oturdular. Ben Emre'yi oyalarken onlar da evi yaptılar. Sonuçta ortaya çıkan şey gayet güzel oldu.





Bizim evde böyle ufak parçalı oyuncakların sağlam kalması nadir görülen birşeydir. Emre başlı başına bir canavar olduğu için ondan asla sağ çıkmaz ama Elif de dağınıklığı ve umursamazlığı nedeniyle çok oyuncağı kaybolup gitmiştir. O nedenle genelde bu kadar ufak parçalı oyuncak almamayı tercih ediyorum. Aslında legonun öyle güzel temaları var ki alıp kendim yapasım geliyor bazen ama fiyatları çok yüksk olduğu için Elifin de sahip çıkmayacağını bildiğim için hep sonraya erteliyorum. Biraz daha büyürse belki malının kıymetini bilir.
Sadece oyuncak konusunda değil okulda da henüz sorumluluk sahibi olmayı başaramadı. Hergün bireylerini kaybedip geliyor. Ya kitabı, ya hırkası ya defteri. Kalem, silgi onlardan bahsetmiyorum bile. Umarım zamanla biraz daha kendini toplar.

Hiç yorum yok: