9 Kasım 2012 Cuma

Hayvan şekilli kurabiye yaptık

Geçen akşam Elif'in canı kurabiye çekti. Annelik işte, kızım ister de ben yapmaz mıyım. Başkası için asla akşam 8'den sonra mutfağa girmem :) Üstelik evde margarin olmadığını farkedince bir koşu da markete gidip geldim. İnternetten bulduğum bir tarifi biraz değiştirerek tarçınlı ve cevizli hayvan şekilli kurabiyeler yaptım. Kalıpları çıkarmak Elif için çok eğlenceli oldu. Emre biraz bakındı, yaptı ama erkek adam mutfakta olmaz düşüncesiyle mi artık neden bilmem daha çok içeride takılmayı tercih etti.


Elif önlüğünü de taktı tam bir aşçı yardımcısı oldu. 



Şekilleri çıkarıp tepsiye birbir dizdik


 Şekilli kurabiyelerimiz artık pişmeye hazır

Çok da lezzetli olmuşlardı. Elif okula giderken akşamüstü atıştırmalığı olarak yanına koydum iki gün

4 yorum:

Süreyya dedi ki...

Ben de kızımla mutfakta birşeyler yapmaya bayılıyorum ama henüz kurabiye denemedik,çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık, ben de beklerim :)

Çağrı dedi ki...

Elifin kurabiyeleri Çok güzel görünüyor :)Bende bayılırım kurabiyeye.

durupinar dedi ki...

Çok güzel ve lezzetli bir etkinlik olmuş annesi. Ellerinize sağlık ikinizin de :)

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

Çok şirin olmuşlar Ellerine sağlık tatlı şirin şeylerin

sevgiler