20 Kasım 2012 Salı

Pınar Süt ile büyüyorlar


Blog yazmanın en keyifli taraflarından biri de zaman zaman kargo ile kapınıza gelen küçük sürprizler oluyor. Hediyenin büyüğü küçüğü olmaz, hayatıma giren en ufak birşey bile beni mutlu edebiliyor.
Geçen hafta kapıma gelen kutuyu merakla açtığımda içinden çıkan sürprizler beni çok mutlu etti. Pınar Süt'ten gelmiş bir paketti. Resimdeki gibi kocaman bir kutu süt ve bir de en güzel anlarımızı sergileyebileceğim bir dijital fotoğraf çerçevesi. Hemen fotoğraf yükleyip salondaki köşesine aldım onu. İçine yüklemiş oldukları Pınar Süt reklamı Elif'in çok hoşuna gitti. Hergün bir fasıl dinliyoruz desem yalan olmaz.
Pınar her zaman güvendiğim ve evimden eksik olmayan bir markadır. Ben kendim Pınarla mı büyüdüm onu bilmiyorum ama çocuklarımın Pınar'la büyüdüğü kesin..
Pınar Süt'e bu güzel sürprizden dolayı çok teşekkür derim.

Hiç yorum yok: