17 Kasım 2008 Pazartesi

Elifçe

Son günlerde kendince bir dil geliştirdi Elif. Çince, japonca karışımı birşeye benziyor. Biz Elifçe diyoruz. Şımardığı ve kızdığı zamanlarda özellikle çok sık kullanıyor. Ben genelde üzerinde durmamaya çalışıyorum. Ya da onu anlayamadığımı o yüzden onun dediğini yapamayacağımı söylüyorum. Fazla üzerinde durmazsak sanırım kendi kendine sönecektir.

Dişimiz bir türlü gelemedi. Parmaklarını yiye yiye bir hal oldu zavallım. Elimizden birşey de gelmiyor, ne acı bir durum ya...

Babamızın gelmesine de artık az kaldı. Cuma günü sabah uçağıyla gelecek. Elif de onu sabırsızlıkla bekliyor, ve tabii ki babasının ona aldığı sürpriz hediyeyi...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah kavuştursun canım.

HULYA dedi ki...

Gamze'ciğim,
Allah kavuştursun canım.Şimdi en tatlı zamanıdır kızın kendi diliyle konuşuyor ya bıcır bıcır çok eğeleniyorsunuzdur.Allah bağışlasın.Sevgiler

AYSUN dedi ki...

babayı mı bekliyor hediyeyi mi?:P

Berk'in de kendi dili var. Bize dediğini anlatamadığında hemen kendi diline geçiyor...:)

Adsız dedi ki...

aycicegimmmm.
O diş yok mu zaten o diş:))Mahvediyor minikleri.Merak ettik biz de ne almış babası:)))

Adsız dedi ki...

Gamze'cim Allah kavuştursun cnm.G-mail adresine mail gönderiyorum ama sanırım sana gelmiyor:(
Elif'i öp benim yerime :)
iyi haftasonları (Talar)