22 Ocak 2012 Pazar

Yarıyıl Tatili Başladı

Bir hafta sonunu daha geride bıraktık. Babamız olmadığı için fazla bir aksiyon olmadı ama yine de babaannemizin   burada olması sayesinde en azından alışveriş merkezi ziyareti yapabilme şansımız oldu yoksa özellikle Emre evde deliye dönecekti. Havalar çok soğuduğu için onu hiç dışarı çıkarma şansımız olmuyor. O da evde sürekli oyun oynamaktan sıkıldı, televizyona sardı. Hem de ne sarma...Televizyonun başından ayıramaz olduk. Ben ki Elif'de televizyon seyretme konusunda ne kadar hassas davranırdım. Ama Emre çok çetin ceviz çıktı. Televizyonu kapatınca nasıl kıyameti koparıyor bir görseniz. Elif bu kadar değildi. Belki onun şansı, Elifin bu yaşlarında apartmanda yaşıtı bir arkadaşının olması ve bakıcılarının da arkadaş olmasıydı. Bu sayede birbirlerine gidip geliyorlar ve Elif hiç sıkılmıyordu. Ama Emre'nin böyle bir şansı olmadı maalesef. Çocuk bütün gün evde, hep aynı oyuncaklar, hep aynı oyunlar. Haliyle çok sıkılıyor. Ona da hak veriyorum. Mesela sürekli televizyon için ağlayan çocuk, cumartesi günü alışveriş merkezine gidip oradaki eğlence merkezinde eğlenip eve döndükten sonra ve bugün (ertesi gün) hiç de televizyon seyretme isteği duymadı. Demek ki benim onu alıp sık sık dışarı çıkarmam gerekli ama burada öyle kötü bir hava var ki, ne zaman dışarı çıksa hasta oluyor. Ben ki aslında çocukları eve tıkmaya çok karşıyımdır ama Bandırma'da yaşamaya başlayınca bu konudaki fikrim biraz değişti.

Kelime hazinemiz gün geçtikçe zenginleşiyor, ama hala cümle kuramıyoruz. Yeni kelimelerimiz, terlik, ayakkabı, ahtapot, akordiyon, büyük baba, pilav (şimdilik aklıma bunlar geliyor). Suya hala cicı, babanneye hala mamaanne demeye devam. Karanlık için de bir kelime uydurdu ama şimdi anımsayamadım. Bir de şunu anladım ki balık kelimesine de goccu diyor, ne alaka bilmem :)

Elif de cuma günü karnesini aldı. Aslında onun okulu kreş olduğu için kapanmıyor ama çocuk sayısı çok azaldığı için ben de yarıyıl tatili süresince biraz esnek davranacağım. Mesela yarın onu sinemaya götürmeyi planlıyorum. Şu Çizmeli Kediyi izleyenler çok eğlenceli bulmuşlar. Bir de biz görelim bakalım.




Hiç yorum yok: