30 Ocak 2012 Pazartesi

Çocuklarınız için Güzel Bir Hediye Kampanyası



Pek adetim değildir, kampanya bloglarını takip etmek. Hediye ürün kazanabilmek için bir sürü işlemi yapıp sonra da şanslı kişi ben miyim diye takip etmek. Ama tesadüfen dikkatimi çeken bu hediye kendim için değil zaten. Elif için eğlenceli olabilir diye düşündüm. Çekiliş yok, şartları yerine getirip başvuran ilk 100 kişiye verilecekmiş. Morpa Çocuk'tan 60 TL değerinde üyelik. Morpa Çocuk, çocukların bilişsel gelişimlerini destekleyici eğitici bir site. Henüz girme şansım olmadı üye olmak için aktivasyon kodu istiyor, ama sanırım bu yazıyı yazdıktan sonra deneme fırsatı elde edeceğim.
Hediyeyi veren blog yazarı bir iç mimar. Yaratıcı Tasarımlar bloğunun sahibi Pelin Pelister Akyürek. Bloğuyla ilk defa karşılaştım ama şöyle bir göz attığımda okunası bir blog olduğu hemen kendini belli ediyor. Hediye kampanyası ile ilgili detayları http://yaraticitasarimlar.blogspot.com/2012/01/yaratici-tasarimlardan-100-kisiye.html adresinden okuyabilirsiniz. Ayrıca daha vakit varken siz de katılıp minnoşlarınızı sevindirim derim.

Hiç yorum yok: