9 Ocak 2012 Pazartesi

Çocuklarla Yılbaşı

Yazamadım bir süredir, yeni yılınızı bile kutlayamadım. Ama İstanbul'a gittiğimizde bilgisayara hiç giremiyorum desem yeridir. Sonra gelince de ihmal ettiğim işler biriktiği için onlarla uğraşmaktan kendi bloğuma vakit ayıramadım. Geç de olsa yeni yılınızı kutlarım, umarım 2012 yılı hepinize sağlık, başarı, mutluluk, huzur ve barış getirir.


Bahsettiğim gibi yeni yıla İstanbul'da girdik bu yıl. Anneannemizin evinde keyifli bir akşam yemeği, müzik, dans, eski yılların anısına tombala falan derken bir baktık ki 2012'e girmişiz. İki çocuklu olunca artık gözüm hiç dışarılardaki ya da arkadaşlardaki eğlencelerde değil. Derdim çok yorulmadan geceyi geçirip Emre ile erkenden uyanmaktı. Valla böylesi de gayet iyiydi. Saat 12'e annem ve babamla kim bilir en son ne zaman girmiştim.



Yılbaşı en çok çocuklara yarıyor zaten. Günler öncesinden başlayan süsleme telaşı, hediye merakı...Ama babaannemiz ve amcası sabırsız oldukları için günler öncesinden verdiler aldıkları hediyeleri, teyzemiz de yılbaşı gecesi bizimle olamayacağı için o da bir gün önce vermişti zaten, bu nedenle yılbaşı gecesi öyle çok fazla hediye telaşı olmadı.
Biz bir cd çalar aldık ikisine. Geçen gelişimizde Elif'in gittiği bir tiyatro vardı. Kozzy Kültür Merkezinde Sevimli Periler. Oyundan sonra oyundaki müzikleri içeren birer cd vermişler çocuklara. O gün bugündür hergün o cd'yi dinliyoruz. Aslında çok da keyiyfli, eğlenceli. Ama bunu hergün günde 4-5 kez yapınca biraz bıkkınlık oluyor. Tabii bende. Onlar gayet memnunlar. Emre daha uyanıyor, gözünü açmasıyla "aç" demesi bir oluyor. Biz de bu cd'yi rahat rahat odalarında dinlesinler diye böyle bir hediye düşündük.



İstanbul sonrası eve dönüş yaptığımızda korkunç bir gerçekle karşılaştık. Kaloriferlerimiz arıza yapmış. Yani hiç yanmıyor değil ama o kadar hafif ki ellerimizi zor ısıtıyoruz.Tam da havada kar soğuğu varken olacak şey mi şimdi bu. Zaten biz yokken başlamış, biz geleli bir haftayı geçti hala yapılamadı. Firma ile garanti konusunda sorun yaşıyorlarmış efendim. Hasta olmadan şu süreci bir atlatsak çok iyi olacak. Sarıldık, sarmalandık, ısıtıcılar falan günlerdir bu haldeyiz. 

1 yorum:

kalbim egede kaldı dedi ki...

maşallah çocuklarınız büyümüş darısı başımıza hepinize güzel yıllar