18 Eylül 2008 Perşembe

Elif Pişik Oldu

Diş çıkarma dönemlerinde bazen ishal oluyor ve sonunda da pişik oluyor. Geçenlerde geç kalmış olan alt yan kesici dişi çıktı, diğeri de yolda. Bu nedenle yine günlerdir pişiği ile uğraşıyoruz. Eskiden bepanthene ile hametanı birlikte sürdüğümde geçerdi, bu defa ne sürdüysem işe yaramadı. Travazol krem de işe yaramadı, çinko oksit daha bir kötü yaptı. Şimdi sadece hametan krem sürüyorum ve mümkün olduğunca bez bağlamıyorum. Tabii tahmin edersiniz ki, bez bağlamayınca Elif'i sürekli duşa sokmak ve halı silmek zorunda kalıyorum.


Dün akşam ilk defa lazımlığına büyük tuvaletini yaptı. Çok heyecanlandı ve mutlu oldu. Bugün de ben işteyken çişini yapmış. Belki bu pişik bahanesiyle bezden kurtulur muyuz bilemiyorum. Yalnız şuanda tek istediğim pişiğinin geçmesi, niye bu kadar uzun sürdü anlamıyorum.

Geçen akşam arkadaşlar geldi iftara. Tabii bir de Yiğit. Elif ile Yiğit zaman zaman bağırıştılarsa da genel olarak iyi anlaştılar. Yemekten sonra evi diskoya çevirdik. Yiğit'in dansetmesini görmelisiniz. Bizimkisi yanında sap gibi durdu desem yeridir. Arada bir ayıp olmasın diye sallanıyordu o kadar.


5 yorum:

annecik dedi ki...

pişiğe geçmiş olsun tuvalet eğitimine hayırlı olsun inş. kurtulur bezden benim oğlum 2 aydan fazladır idrarını söylüyor ama hala büyüğünde yapmamak için yırtınıyor bakalım o ne zaman çözülecek

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun Elif kızımıza pişik kremleri pudra vs yaramıyormu canım peki :(

Sudamlam dedi ki...

çok geçmiş olsun..tuvalet eğitimi zor bir süreç olsa gerek.şimdiden korkuyorum ben o süreçten.

Adsız dedi ki...

cnm geçmiş olsun... inşallah dediğin gibi bu vesile olur ve tuvaletini söylemeye başlar..
Talar

Adsız dedi ki...

Desitin adında bir pişik kreminden bahsediliyor pek cok blogda . İnretnetten saglayabilirisniz sanırım