8 Şubat 2008 Cuma

Elif'in İlk Kelimesi

Dün ilk kelimesini söyledi diyebilirim. Aslında uzun süredir "baba" kelimesini dilinden düşürmüyor. Sanırım "baba"derken "anne" demek istiyor. Babamız bu fikrime eminim katılmayacak, ama öyle işte. Ne zaman beni görse "baba" diye bağırıyor. Anneyi bir türlü öğretemiyorum.
"Baba" kelimesinden sonra ilk söylediği kelime "tik tak" oldu. Saat nasıl yapıyor diye sorunca aynen böyle cevap verdi. Verdiği cevabın çok hoş olduğunu kendisi de anlamış olacak ki, her söyleyişinde şirin şirin gülümsüyor.
Bugün bir aile dostumuza gideceğiz. Saliha teyzemiz ne zamandır bekliyordu Elif'i getirelim diye. Yarın da sabahtan babaannemizi görmeye gideceğiz. Babaannesi de onu çok özlemiştir. Buaralar pek sık gezer olduk. Elif de bu durumdan çok memnun tabii. Yarın akşam da Ömer, Serra ve Kaan gelecek. Cümbüşü görün siz. Çok yorucu bir akşam olacak.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Tabiki baba derken babasını kast ediyor...Senin gözlerinin içine bakıp "Babam nerede?" diyor. Özledi canım kızım beni elbet:)

Sudamlam dedi ki...

ben damla ilk defa döndü yazdım, sen de elif' in ilk kelimesi :)) ilkler ne kadar heyecanlıymış meğer. bu kızlar baba düşkünü oluyor..varsa yoksa baba :)

Den Vat dedi ki...

Bu kizlarin varsa yoksa babalari... Butun gün onlarla ilgilen, yedir, icir, oyna, sonra da soyledikleri ilk kelime ba-ba olsun.
Mercan da baba nerde dedigimizde kapiya bakiyor, yani beni ba-ba diye cagirmadigi kesin:)

Adsız dedi ki...

Gamzecim sana belki de babam nerde demek istiyordur:) çok yakında anne de diyecek. Lafa karisacagi günleri sabirsizlikla bekliyorum:)

HULYA dedi ki...

Gamze'ciğim,
Merak etme daha sonra o kadar çok anne diyecek ki artık yeter biraz da baba de diyeceksin belki de.Seni ve güzel kızını öpüyorum.Sevgiler