6 Nisan 2008 Pazar

Elif'in İlk Kelimeleri

Elif dün yeni bir kelime daha söylemeye başladı. Duyduğumda inanamadım: ayakkabı. evet ayakkabı diyor ve gayet de net bir şekilde anlıyorsunuz. Çok ilginç ya, biz ona bütün gün kedi, köpek, maymun, kuş vs.gibi kelimeler öğretmeye çalışıyoruz, o gidiyor karga diyor, ayakkabı diyor. :))) Bakalım bizi daha nasıl şaşırtacak.
Dün annemleri Diyarbakır'da biraz gezdirdik. Önce Selim Amca'da kaburga dolması yedirdik onlara ve tabii ki künefe, ardından da Dağkapı'da güzel bir cafede kahve içirdik. Hava da güzeldi rahat rahat gezdik. Akşam da kurduk masamızı, şaraplar, rakılar, müzik falan çok keyifliydi. Elif de bize eşlik etti :) Elif uyuduktan sonra sohbet bir koyulaştı..Babam dayanamadı yattı; annem, Murat ve ben 2'ye kadar oturduk. Tabii ondan sonra Elif sabah 8'de uykusunu almış bir şekilde uyanınca bu benim için hiç keyifli olmadı.

4 yorum:

AYSUN dedi ki...

Ayakkabı mı? Haha çok komik yaa... Aferin bıcırığa ...

HULYA dedi ki...

Gamze'ciğim,
onun kendi dilinde de olsa birşeyler söylediğini görmek çok zevkli değil mi?Hele anne dedi mi dünyalar senin oluyordur.Tatlı kızını çok çok öpüyorum.Sevgiler

Merkal dedi ki...

Geçen hafta NTV Radyo da üstün zekalı çoçuklarla ilgili bir program dinledim. Erken konuşmak ve kelimeleri net şekilde telaffuz etmek üstün zekalı bir çocuğun genel belirtileriymiş. Bir de normal bir çocuktan daha manalı bakışlar vs. Öyle çocuklar varmış ki, örneğin 3 yaşında üstün zekalı bir çocuk "dün kendimi çok daha iyi hissediyordum, oysa bugün keyfim kaçık"demiş :)

Unknown dedi ki...

Merhabalar,ayakkabı gerçekten çok ilginç..Sen sus sus sonunda en zor kelimeyi söyle..Ne kadarda tatlı geliyor değilmi o küçücük ağızlarından birşeyler duymak