8 Mart 2008 Cumartesi

Elif'in Çınar Ağacı

Son günlerde çevreye olan duyarlılığımız hat safhada. Bugün de Elif adına bir çınar ağacı diktik. (geçen hafta diktiklerimiz çam ağacıydı) Murat için oldukça zahmetli oldu, umarım tutar. Ağacımıza isimlik de koyduk. Seneler sonra yolumuz yine Diyarbakır'a düşerse, ağacımız hala yaşıyor olursa çok keyif verici olur herhalde. Açık havada uzun süre kaldığımız için üçümüzün de yüzü kıpkırmızı olmuş. Güneş vardı ama çok hafif de rüzgar olduğu için hiç anlamadık nasıl yandığımızı. Bilseydim Elif'e koruyucu krem sürerdim. Ama kırmızı yanaklar çok yakıştı kızıma. Keşke resmini çekebilseydim de burada yayınlayabilseydim.
Bugün Elif'in sol üst dişi patlamış. Kahvaltı ederken farkettim. Ne zamandır bekliyorduk bu günü. Alt dişleri çıkalı o kadar uzun zaman oldu ki. Acaba bir sorun mu var diye düşünmeye başlamıştım içten içe.
Bugün Elif için yorucu bir gün oldu. Gündüz kaç saat açık hava ve güneş, akşam da Yiğit bebeği ziyaret onu çok yordu. Bakalım gecemiz nasıl geçecek?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba, iadeyi ziyarete geldik.
Geldiğimiz gibi de ayağımızın tozuyla dünden bugüne tüm yazıları okuduk (anlaşıldığı üzere Efe Deniz uyuyor :) )
Ve şubat itibariyle okuduklarımdan birkez daha anladım ki evet en keyifli zamanlardayım, daha yorucu ve dikkat gerektiren günler ise kapımda...
Elif'e bayıldım (tak tak tak nazar değmesin)bundan sonra hem maceralarınızı merakla takip edeceğiz hem de tecrübelerinizden istifade etmek üzere sık sık ziyarete geleceğiz (başak+efe deniz)
Tecrübemiz olmasa da bize de bekleriz :)