16 Nisan 2012 Pazartesi

Neler yapıyoruz?



Emrenin bu iki parçalı eğitici yapbozu en çok sevdikleri arasında. Bu yapboz ile aynı zamanda hayvanları,renkleri ve şekilleri de öğreniyor. 20 hayvandan toplamda 40 parça. Yanılmıyorsam Orchard Toys'un oyuncağı idi. Elif'ten kalma olduğu için kutusu kaybolmuş.


Educa'nın bu yapbozunu İstanbul'a gidişimizde almıştım D&R'dan. Renkleri ve kategorileştirmeyi öğretmeyi hedefleyen bir yapboz. Aslında çok eğitici ama birbirine bağlantı kısımlarını o kadar kısa tutmuşlar ki çocuk birleştirirken çok zorlanıyor. Ayrıca hemen dağılıyor.

Galt'ın oyuncaklarını hep beğenmişimdir. Bu yapboz da tam 2 yaş çocuğuna uygun. 3-4-5 ve 6 parçalı 4 farklı araç mevcut. Emre artık hepsini yapmaya başladı.

Bu tişörtü de babamız Elif'e getirmişti. Kumaş boyaları ile tişörtü boyuyorsun. Üzerindeki araçlar kendisinden. Elif sadece içini boyadı. Bir de isimlerimizi yazdı. Sonra bu tişörtü giyip kreşe gitti :) Çok eğleniyor bu tip aktivitelerden. Kutusunda dediğine göre soğuk suyla yıkanınca boyalar çıkıyormuş yeniden boyanabiliyormuş ama ben henüz denemedim. Renk vereceği için elimde yıkarım diyorum, tabii iş elde yıkama olunca sallayıp duruyorum.



Hiç yorum yok: