30 Eylül 2011 Cuma

Bebek Bezi Sorunumuz

Bir daha asla huggies bebek bezi kullanmayacağım. Aslında Elif'te kullanıyordum, bir sorun yaşamamıştım. Emre yeni doğduğunda da kullanmaya başladım, geceleri sızdırma yapıyordu. Zavallı oğlumu geceleyin soğukta soymak zorunda kalıyordum. O zaman bırakmıştım kullanmayı. Geçenlerde Prima bulamadım, baktım Huggiesin organik pamuklusu var, hadi yine deneyeyim dedim. Ama yok yok...Aynı sorun devam. 3 gecedir sızdırıyor. İşin kötüsü dün gece uyanmadı da, sabaha kadar öyle ıslak ıslak yatmış zavallım. Şikayetimi ilettim, bize iki tane numune gönderin inceleyelim dediler. Uğraşmaya değer görmedim.

Emre de bakıcı teyzesi ile gayet iyi. Ona çabuk alıştı. Bugünlerde kendi yeme ve içme isteği başladı. Veriyorum eline bardağı hiç dökmeden içiyor. Ama ne zaman eline bardak alsa babasının fotoğrafına bakıp, baba baba diyor. İlla ki ona gösterecek nasıl içtiğini :)


Hiç yorum yok: