4 Ocak 2010 Pazartesi

Bursa'da Alışveriş


Yeni yıl ile birlikte soğuk hava da geldi. Bu sabah burada ince ince kar yağdı. Ama geldi geçti. Sadece soğuğu kaldı.
Cumartesi günü niyet ettiğimiz gibi Bursa'ya gittik. Mothercare'de ve Chicco'da indirim vardı. Oğluma body ve tulumlar aldım. Artık 0-3 aylık kıyafetlerimiz tamam. 3-6 ay için de birşeyler aldım ama herşeyini tamamlamak için çok da acelem yok. Yazın zaten bol bol body giyecek.
Bursa'ya gitmişken İkea'ya uğramadan olmaz tabii. Ben İkea'da gezinmeyi çok seviyorum. Hem Elif için de çok eğlenceli oluyor. Çocuk reyonunda bol bol oynadı. Sonra da ona bir çadır aldık. Kardeşine yatak alınana kadar çadır için odasında yer varken faydalansın istedik. Ayrıca 4 çekmeceli bir şifonyer aldık. Oğlan gelince sadece Elif'in dolabı yetmeyecek gibi görünüyor. Bolca para harcadıktan sonra yorgun argın döndük Bandırma'ya...İlk işimiz Elif'in çadırını kurmak oldu. Elif de hemen bütün bebeklerini peluş oyuncaklarını dizdi içine. Ama o kadar şimdilik, pek de oynadığı yok gibi :))) Özellikle arkadaşları gelince eğlenirler diye düşünüyorum.

Oğluma aldığım bazı kıyafetler, çok şekerler değil mi? Hırkada Mrs. Chicco yazıyormuş çaktırmayın :))




Elif'in çadırı

Ben de bu hafta içinde burada kontrole gideceğim. 30. haftam bitecek cuma günü. Düşününce oldukça az bir zamanım kaldı. 2 ay kadar....Doktor martın 5 ile 10'u arasında alırız demişti. 2 ay deyince çok heyecanlanıyorum... Diyetime de maalesef pek uyamıyorum son günlerde. Yılbaşı, seyehat falan olunca uymak zor oldu tabii...Bugünden itibaren biraz daha dikkat etsem iyi olacak. Rüyamda yine tahlil yaptırdığımı ve sınırda çıktığını gördüm.

4 yorum:

ozlemhan dedi ki...

Senin elifin'de çok tatlı maşallah bende 2. düşünüyorum araları 3 yaş olsun istiyorum şu anda kızım 16 aylık ama korkuyorum.

elfeyp dedi ki...

Merhaba,
Allah kurtarsın dediklerinde gülerdim hamileyken, sanki mahkummuşum gibi ama Alalh kurtarsın sizi de :)
2 çocuklu hayat biraz zor ama çoğunlukla zevkli. Sağlıkla kavuşursunuz umarım..
Bodrum'dan sevgiler..

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

merhaba canım..
bende 5 aylık hamileyim
benimde oğluşum olucak inş nasipse..
senin bebeğinin kıyafetlerini çok beğendim.. bende bebeğimin kıyafetlerini bloguma ekleme kararı verdim.. =) benim sitemede beklerim.. hoşçakal

Adsız dedi ki...

bandırma da da herhalde kıyafetkonusunda diyarbakırda oldugu gibi zorluk çekiyorsunki bandırmadan bursaya kıyafet almaya gidiyorsun karda kısta tabi canım diyarbakır bandırmaya kıyasla daha büyük diyarbakır bulamazsan bandırma gibi yerde çok zor