1 Ocak 2008 Salı

Yeni Yılınız Kutlu Olsun




Yeni yılınızı kutlamakta biraz geç kaldım maalesef ama bilgisayarda küçük bir sorun olduğu için birkaç gündür bloglarımla hiç ilgilenemedim. 2008 yılının herkese sağlık, mutluluk, başarı ve huzur, ülkemize de barış getirmesini dilerim. Umarım bu yeni yılda herşey gönlünüzce olur. Yeni Yılınız Kutlu Olsun.


Yılbaşı gecesi kayınvalidemler annemlere geldiler. Hep beraber ailecek yemek yedik. Elif'in keyfine değecek yoktu maşallah. Tabi bizimkisinin uykusu geldi ve 21:30 civarı uyudu. O uyur uyumaz da biz arkadaşımızın evindeki partiye koştuk. Elif'i anneannesiyle babaannesine emanet ettik. Yılbaşı gecesi arkadaşımız İpek evinde bir parti düzenledi. Ona buradan teşekkür etmek istiyorum, gerçekten çok keyifli bir geceydi. Elif de bize 01:30'a kadar müsade etti. Uzun süredir eğlenceden yoksun yaşayan biri olarak böyle bir eğlence bana acayip iyi geldi.





Buarada Elif'in yürüyüşü gün geçtikçe gelişti. Artık serbestçe dolaşabiliyor. Bu zamanı sabırsızlıkla bekliyorduk ama işin yorgunluğunu hiç hesaba katmamıştık. Geçenlerde alışveriş mekezine gitmiştik. Orada bir dolaşmaya başladı, peşinden koşmaktan yorgun düştüm. Sanırım bundan sonra dışarıda bir yerlere gezmeye gittiğimizde artık eskisi gibi oturmak bize hayal oldu. Neyse ki babamız bu konuda bana gerçekten çok yardımcı oluyor.


Son zamanlarda öğretilen herşeyi çok hızlı kapmaya başladı. Birkaç kere öpücük yollamayı gösterdim, arkasından bir baktım kendiliğinden öpücük yapmaya başladı. Neyin ne işe yaradığını da anlıyor. Tarak deyince ellerini saçına götürüp taramaya başlıyor. Çorap deyince ayaklarına bakıyor.


Bir yandan en sevimli zamanı bir yandan da en zor zamanını yaşıyoruz.

Hiç yorum yok: