25 Şubat 2011 Cuma

Dalgın Anne

Bunları yazmadan edemeyeceğim. İleride okudukça halime güleceğim....
Bazen aslında çoğunlukla kafam o kadar yoğun ki...Özellikle de Elif'in evde olduğu zamanlarda...Herşeyini benden bekliyor. Çoğunlukla yemeğini yedirmek zorunda kalıyorum. Bazen tutturuyor beni sen giydir diye. İşte böyle zamanlarda bazı karışık durumlar çıktı ortaya. Bir keresinde dışarı çıkacağız, kapının önünde giyinme telaşesinde, pembe paltonun önünü kapattım ve şöyle bir baktım...Elif'in paltosunu Emre'ye giydirmişim, Elif de bana bakıyor şaşkın. Emre olaydan bihaber.....:)
İstanbuldayız, annemlerde yemek yiyiyoruz. Emre'yi yediriyorum, bir yandan da Elif iki kaşıktan sonra oyunlara başladığı için ona da veriyorum. Emre'nin kaşığını Elif'in ağzına vermişim yanlışlıkla, tabii Elif hemen ağzından çıkardı....
Dün gece de tersini yaşadık ama erken farkettim neyse ki...Elif'in kaşığını Emre'ye doğru uzatırken birden uyandım. Bunlar gibi dalgınlıkları yapar oldum son zamanlarda...Bakalım daha neler yapacağım

2 yorum:

Adsız dedi ki...

oluyor böyle şeyler o kadar hızlı düşünüp faaliyete geçirmeyekalkınca kafa karışıyor.benim çoook unuttuğum şey oldu emziğini kaynamaya bırakıp süpürge yaparken evi yakıyordum kaçtane cezve yaktım en son çaydanlık gidince kendime geldim aynı anda 10 tane iş yapmaktansa yapma daha iyi...

AnnelikOkulum dedi ki...

İki çocukla yine iyisiniz.Ben bir çocukla dalğınlıklar denizindeyim.Allah kolaylık versin.SEVGİLER.