10 Ağustos 2010 Salı

Sıcaklar ve Bandırma'da Yaşam

5 aylık kontrolümüzü yaptırdık geçenlerde. Kilo alımı ve boyu normal bir şekilde devam ediyor. 8.500gr olmuş Emrecik. Elif'in muayene kartına şöyle bir baktım da Elif 10 aylıkken 8.360gr imiş :)) Nasıl da zayıfmış meğer Elifim, oysa bana o zamanlar toparlacık geliyordu :)
Doktor 15 gün sonra meyve püresine başlayabileceğimizi söyledi. Umarım Elif'de yaşadığımız sıkıntıları Emre'de yaşamayız. Gerçi şimdilik herşey yolunda gidecek gibi görünüyor. Daha önceki yazımda da bahsettiğim gibi ne tattırsak seviyor.
Yalnız gece uykularımız hala çok kötü. İki, bilemediniz iki buçuk saati geçmiyor ki, başlıyor sesi çıkmaya. Bugünlerde havalar da feci sıcak ve nemli, uyanınca tekrar uyumaya geçmek için bayağı bir uğraşıyorum. Her uyanışımda öyle bir su içiyorum ki, her gece bir sürahi yetmiyor sabaha karşı gidip sürahimi dolduruyorum. Emişirken ikimiz de kanter içinde...İkimiz de isilik olduk valla. Bana geceleri öyle bir kaşıntı basıyor ki...Sıcak ve nem...bu ikili çok fena...
Emre'nin oyucaklara ilgisi Elif'ten daha fazla sanki. Elif'in hiç yüzüne bile bakmadığı çıngırakları ve dişlikleri Emre görünce bile heyecanlanıyor yavrum...Aslında kendi kendine takılmayı seven bir bebek..tabii bir yere kadar....Son günlerde sıcaklardan da herhalde koltuğunda oturmaktan çabuk sıkılıyor. Kaldırıyorum arkası ter içinde kalmış zavallının.
Elif ise hayatından gayet memnun. Buradaki arkadaşları da geldi birerbirer. Bazen tam da evimizin önündeki parka bile yolluyorum. Bu sene daha küçük yollamam diyordum ama birgün balkonda otururken çok gitmek istedi. Emre de uyuyordu. Baktım ortalık çok sakin, karşı komşumuzun kızı da oynuyor tek başına. Bir cesaret hadi git dedim. Tabii bu kararda güvenli bir çevrede yaşıyor olmamızın etkisi var. Ben de balkondan seyrettim onu. Dün de ilk defa diğer arkadaşlarıyla birlikte çıktı. Başlarında 9 yaşında bir tane de ablaları vardı, iyi oldu. Çok güzel eğlendiler. Öyle yorulmuş ki, akşam yemeğinden sonra "anne benim çok uykum geldi" diye sızlanmaya başladı. Saat 10'du ikimiz birlikte yatağa girdik. Meğer benim de uykum gelmiş de haberim yokmuş :))) Ona rağmen sabah yine erken kalkarken zorlandım...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhabalar,

Emre ile yaşadıklarınızı bloğunuzda paylaşıyor olmanız pek çok anne için yol gösterici. Ben de size bebeğinizin banyosu için faydalı bilgileri bulabileceğiniz bir site önermek istiyorum. www.ilkbanyokeyfi.com adresinde, bebeğinize banyo yaptırırken nelere dikkat etmeniz gerektiğinden, doğru su sıcaklık ayarına, bebekler için banyonun öneminden, banyo için gerekli malzemelere kadar bir çok önemli bilgiyi bulabilirsiniz.

Ayrıca siteyi ziyaret ettiğinizde bebeğinizin ilk banyo keyfi resimlerini yükleyip diğer katılımcılar ile paylaşabiliyorsunuz ve GROHE termostatik batarya almak için de hemen %15 indirim çeki alabiliyorsunuz. Bebeğinizi sağlık ve mutlulukla büyütmeniz dileği ile…

Sevgiler…

Bebek Mağazaları dedi ki...

Merhaba.Paylaşılan bilgiler için teşşekür ederim.Bende size bir adres önermek
istiyorum. Türkiyede bulunan tüm bebek
mağazaları
  ve onlara ait iletişim bilgileri bu sitede
bulunmakta.Verilen bilgiler için tekrardan teşekkürler.